Зробити стартовою  |  Додати до улюбленного
офіційний веб-сайт
Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації
Департамент освіти і науки
Закарпатської обласної державної адміністрації
Сторінки

Архів новин
«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Погода
Керування
  • Войти
  • Регистрация


  • „Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху
    22-01-2018, 14:18
    „Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху
    Закінчились веселі зимові канікули, і першокласники трьох пілотних закладів освіти з радістю повернулися до класів у коло друзів. Щоденно в ранковому колі школярі мали змогу висловлювати свої думки, ділитися враженнями про святкові канікули. Учні сплели „павутинку зустрічі” і побажали один одному завзятої роботи.

    Тиждень „Світ захоплень” мав допомогти дітям визначити власні зацікавлення, уподобання. Визначення теми тижня відбулося через отримання та читання листа від однолітків про їх уподобання. Діти складали асоціативний кущ „Захоплення” та діаграму колекціонерів, створювали листівку „Моє захоплення – колекціонування”. Підсумком роботи першого дня було написання листа одноліткам з іншої школи про улюблене заняття.

    Тематичний тиждень дав змогу кожному віднайти для себе нове захоплення. Цьому сприяли бесіда за темою „Як знайти для себе нове захоплення?”, вправа на визначення учнями слів-назв захоплень у таблиці, дидактичні ігри „Ми – творці іграшок”, „Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Ми – фокусники”, „Ми – дослідники”. Показуючи фокуси, діти систематизували знання з математики у вправі „Знайди пару цифрі”. Виконуючи вправу „Ми – дослідники” учні отримували знання про властивості речовин, наприклад: молока, воску, води, паперу. Так, молоко проявлялося після випалювання, написане воском читалося після зафарбовування, а паперові квіти розпускалися від промокання. Діти вчилися робити висновки-узагальнення за результатами навчальних завдань. Під час роботи вислуховували думку співрозмовника, висловлювали свої міркування, шануючи гідність інших.

    Наприкінці тижня школярі відповідали на запитання, чи завжди захоплення приносять користь. Знайти відповіді їм допомагали різні види робіт: відгадування ребусів, перегляд мультфільму про користь та шкоду від надмірного захоплення комп’ютером, складання та читання речень за малюнками і з розкиданих слів, розв’язування завдань та вирішення конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах. При цьому першокласники вчилися розрізняти корисні та шкідливі звички, пояснювати їхній вплив на людину, на її безпеку, здоров’я і добробут, прогнозували наслідки різних дій. Своєчасним було обговорення правил поведінки біля водойм та під час зимових розваг. Актуальним було засвоєння правил роботи з комп‘ютером.

    „Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіхуПершокласники Ужгородської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 8 у „Кріслі автора” мали змогу проаналізувати свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняються серед інших і які надають їм неповторності. Надзвичайно корисною видалася вправа, коли діти читали тексти про відомих людей та приходили до висновку, як дитяче захоплення може визначити у майбутньому професію людини та допомогти в досягненні успіху в житті.

    У Міжгірській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 1 у рамках тематичного тижня створювали асоціативний кущ „Захоплення”, складали лист своїм одноліткам, обговорювали, як знайти для себе нове захоплення, шукали слова-назви захоплень у таблиці, власноруч створювали іграшку „Акробат”, побували в ролі музикантів, фокусників та дослідників.
    Учні грали у гру „Потисніть руки”, виконували вправу „Знайди 10 відмінностей”, відгадували ребуси та переглянули мультфільм „Настуня і комп’ютер” для визначення користі та шкоди від захоплення комп’ютером.

    Цікавим був 17-ий тиждень навчання за темою „Моє захоплення” у першокласників Чинадіївської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Мукачівської районної ради. Діти натхненно розповідали про своє захоплення, спільно створювали листівку „Моє захоплення – колекціонування”, складали „стовпчикову” діаграму.

    Тиждень „Світ захоплень” дав учням можливість розкрити багатство свого внутрішнього світу, дізнатися про захоплення своїх друзів, віднайти для себе нові заняття та зрозуміти, що кожен із них талановитий, неповторний і необхідний у цьому різноманітному світі. Тепер маленькі школярики свідомо розвиватимуть свої таланти, щоб досягти успіху в майбутньому.
    „Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху
    „Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху
    „Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху
    „Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху
    „Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху„Світ захоплень” як можливість показати себе й обрати шлях до успіху

































    | Роздрукувати |

     
      Інші новини по темі:


     

    Офіційні сайти

    Педагогічна преса

    » Першокласники НУШ не вивчатимуть християнську етику
    У концепції нової української школи немає ...

    » У 2019 році запрацює механізм «гроші ходять за вчителем» для підвищення кваліфікації педагогів
    Мета Міністерства освіти і науки України – ...

    » Школярі почали частіше скаржитися на булінг зі сторони вчителів
    Кількість скарг дітей на булінг з боку вчителів ...

    » Як вчителі зі всієї України за три дні розробили гендерночутливі проекти для впровадження у школах
    13-15 вересня 2018 року, у м. Дніпро проходив ...

    » Викладач СумНАУ представив біопакети та стаканчики та на міжнародному конкурсі стартапів Packbridge
    Днями у місті Мальме (Швеція) зібралися 10 ...




    Управління освіти і науки Закарпатської 
                  обласної державної адміністрації Головна   |  Новини департаменту  | Зворотній зв'язок
    Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації © 2018. Усі права захищено
    Використання матерiалiв веб-сайту deponms.carpathia.gov.ua дозволяється за умови гiперпосилання на deponms.carpathia.gov.ua. E-mail:
    Поштова адреса: пл. Народна 4, м. Ужгород, Закарпатська область, Україна, 88008


    Реалізація: XL-studio