Зробити стартовою  |  Додати до улюбленного
офіційний веб-сайт
Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації
Департамент освіти і науки
Закарпатської обласної державної адміністрації
Сторінки

Архів новин
«    Травень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Погода
Керування
  • Войти
  • Регистрация


  • Проведено нараду з відповідальними за зовнішнє незалежне оцінювання у адміністративних одиницях з питань підготовки до реєстрації на ЗНО-2018
    2-02-2018, 14:32
    Проведено нараду з відповідальними за зовнішнє незалежне оцінювання у адміністративних одиницях з питань підготовки до реєстрації на ЗНО-2018
    1 лютого на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти заступником директора Івано-Франківського регіонального центру оцінювання якості освіти Іваном Любінцем за участі працівників департаменту освіти і науки облдержадміністрації та інституту післядипломної педагогічної освіти проведено нараду з відповідальними за зовнішнє незалежне оцінювання у адміністративних одиницях з питань підготовки до реєстрації на ЗНО-2018.

    У ході наради увагу присутніх звернено на таких моментах реєстрації випускників закладів загальної середньої освіти:

    1. Для здійснення реєстрації необхідні такі документи та матеріали:
    копія паспорта (сторінки з фотокарткою, прізвищем, ім’ям та по батькові або лицьової сторони ІD-картки);
    дві однакові фотокартки розміром 3х4 см, виготовлені на білому або кольоровому фотопапері, із зображенням, що відповідає досягнутому віку;
    реєстраційна картка.

    У разі необхідності додаються:
    медичний висновок про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання за формою первинної облікової документації № 086-3/о „Медичний висновок про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання”, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 29.082016 № 1027/900;
    копія свідоцтва про зміну імені, та/або свідоцтва про шлюб, та/або свідоцтва про розірвання шлюбу (для осіб, у документах яких є розбіжності в персональних даних);
    копія нотаріально засвідченого перекладу українською мовою документів, наданих для реєстрації (для осіб, які подають документи, оформлені іноземною мовою);
    заява щодо надання можливості пройти зовнішнє оцінювання з певного(их) предмета(ів) під час додаткової сесії з обов’язковим зазначенням причини, що унеможливлює участь в основній сесії, та документ, що підтверджує цю причину.
    На всіх копіях документів випускник повинен написати фразу „Згідно з оригіналом” (без лапок), поставити підпис, свої ініціали, прізвище та дату засвідчення копії.

    2. Сформувати реєстраційну картку особа може самостійно, скориставшись спеціальним сервісом, розміщеним на веб-сайті Українського центру оцінювання якості освіти, або звернутися за допомогою до особи, відповідальної за реєстрацію в закладі освіти.

    3. Заклад освіти повинен:
    надати допомогу випускникам у формуванні реєстраційної картки;
    сформувати список осіб, які проходитимуть державну підсумкову атестацію за освітній рівень повної загальної середньої освіти у формі зовнішнього незалежного оцінювання;
    надіслати поштою в установлені строки до регіонального центру засвідчений підписом керівника та печаткою (за наявності) закладу освіти список випускників і комплекти реєстраційних документів.

    4. Для кожного учасника зовнішнього оцінювання регіональний центр формує індивідуальний конверт, що містить:
    сертифікат;
    реєстраційне повідомлення учасника зовнішнього незалежного оцінювання;
    інформаційний бюлетень;
    медичний висновок, поданий особою для реєстрації, та повідомлення про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього оцінювання (для осіб, які надали медичний висновок);
    повідомлення про надання можливості пройти зовнішнє оцінювання з певних навчальних предметів під час додаткової сесії (для осіб, які подали заяву щодо участі в додатковій сесії).
    Зазначені індивідуальні конверти у міру їх формування надсилаються організовано на адресу закладу освіти.

    5. У разі прийняття рішення про відмову в реєстрації (перереєстрації) особі рекомендованим листом надсилається індивідуальний конверт, що містить:
    витяг з протоколу засідання регламентної комісії, у якому зазначено причину відмови;
    документи, надіслані особою для реєстрації (перереєстрації);
    реєстраційну картку (без частини, що містить заяву);
    копію медичного висновку, завірену підписом секретаря регламентної комісії та печаткою регіонального центру (для осіб з особливими освітніми потребами, яким неможливо створити особливі (спеціальні) умови).

    7. Особа, якій відмовлено в реєстрації або перереєстрації, повинна:
    сформувати нову реєстраційну картку;
    усунути причини, що стали підставою для прийняття рішення про відмову в реєстрації або перереєстрації;
    надіслати до завершення строку, відведеного для перереєстрації (дата визначається за відбитком штемпеля відправлення на поштовому конверті), до регіонального центру комплект реєстраційних документів в один із способів, що передбачені для відповідної категорії осіб, які реєструються.


    | Роздрукувати |

     
      Інші новини по темі:


     

    Офіційні сайти

    Педагогічна преса

    » Українські учні здобули 11 медалей на Міжнародному конкурсі комп’ютерних проектів Infomatrix
    Українська команда, яку представляли 13 учнів ...

    » У Хмельницькому встановили рекорд до Дня вишиванки
    У Хмельницькому політехнічному коледжі НУ ...

    » Ми підвищили вчительську зарплату на 75 %. Але цього не достатньо, – Володимир Гройсман
    Зарплату українського вчителя, яка за останні два ...

    » Стартує освітній онлайн-курс для вчителів початкових інклюзивних класів
    Сьогодні, 18 травня 2018 року, стартує реєстрація ...

    » На успішне впровадження НУШ столична влада додала до держфінансування 126 % з міського бюджету
    На успішне впровадження Нової української школи у ...




    Управління освіти і науки Закарпатської 
                  обласної державної адміністрації Головна   |  Новини департаменту  | Зворотній зв'язок
    Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації © 2018. Усі права захищено
    Використання матерiалiв веб-сайту deponms.carpathia.gov.ua дозволяється за умови гiперпосилання на deponms.carpathia.gov.ua. E-mail:
    Поштова адреса: пл. Народна 4, м. Ужгород, Закарпатська область, Україна, 88008


    Реалізація: XL-studio