Зробити стартовою  |  Додати до улюбленного
офіційний веб-сайт
Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації
Департамент освіти і науки
Закарпатської обласної державної адміністрації
Сторінки

Архів новин
«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Погода
Керування
  • Войти
  • Регистрация


  • У світі машин і людей
    12-03-2018, 16:59
    У світі машин і людей
    Тематичний тиждень „Транспорт” спонукав учнів до пошуку відповідей на запитання: „Які є види транспорту?”, „Транспорт моєї місцевості: який він?”, „Як бути гарним пасажиром?”, „Для чого потрібні правила дорожнього руху?”.
    У такий спосіб ознайомлюючись з темою, діти мали можливість дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що функціонують у рідній місцевості, поглибити знання про правила дорожнього руху і їх застосування в конкретних життєвих ситуаціях, спільно з’ясувати важливість правил користування транспортом, вчилися висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
    Тему тижня учні визначили самостійно, об’єднавши в групи запропоновані картинки. Активізувало знання учнів з теми слухання віршів і гра, в якій діти згадували відомий їм транспорт і отримували інформацію про такі транспортні засоби, яких ще ніколи не бачили.
    В інтерактивній вправі „Гронування” діти називали слова, що пов’язані з темою, читали назви транспортних засобів та співвідносили їх з певним малюнком, вчилися об’єднувати асоціативні слова у групи-грона за різними ознаками (за способом руху, за призначенням). Школярі мали можливість порахувати скільки рухомих одиниць у кожній групі та порівняти їх кількість між собою.
    У дидактичній грі „Визнач невідкладну службу допомоги” школярі розглядали малюнки машин та визначали їх призначення, знайомилися із номерами телефонів екстрених служб. Під час дидактичної гри „Запаркуй автомобіль” – демонстрували вміння переміщувати об’єкти в заданих напрямах, оперували числами в межах 20, розв’язували різні життєві проблеми. Виготовляючи колаж „Транспорт моєї місцевості”, першокласники працювали в малих групах, обговорювали, який транспорт можна назвати громадським і чому, як називають людей, які користуються транспортом, де потрібно на нього чекати. Створили „Пам’ятку пасажира”, ознайомилися з дорожніми знаками.
    Гра „Заборонено – дозволено”, що вчила дітей правил дорожнього руху, а також рольова гра „В автобусі” (кондуктор, водій, пасажири, „порушники” правил), їх обговорення спонукали до розв’язання проблем етичного, математичного, безпекового характеру.
    Завдяки таким формам роботи на кінець тижня учні вивчили назви видів транспорту, могли розповісти про транспортні одиниці, що використовуються в їхній місцевості; знали правила поведінки на дорозі й у транспорті; освоїли поняття „екологічні види транспорту”. Школярі зрозуміли і могли пояснити іншим, чому від виконання правил дорожнього руху залежить власне життя і здоров’я, а також, яким чином автотранспорт впливає на довкілля; пояснювали свою роль як „водія” (велосипедиста), пасажира, пішохода та правила поведінки відповідно до цієї ролі. Школярики виробили навички користування найпопулярнішими видами транспорту рідної місцевості з дотриманням правил дорожнього руху та правил користування транспортом. Крім того, вони удосконалили набуті уміння уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування, висловлювати власну думку з того чи іншого питання тощо.



    У світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людей
    У світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людей
    У світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людейУ світі машин і людей

    | Роздрукувати |

     
      Інші новини по темі:


     

    Офіційні сайти

    Педагогічна преса

    » Першокласники НУШ не вивчатимуть християнську етику
    У концепції нової української школи немає ...

    » У 2019 році запрацює механізм «гроші ходять за вчителем» для підвищення кваліфікації педагогів
    Мета Міністерства освіти і науки України – ...

    » Школярі почали частіше скаржитися на булінг зі сторони вчителів
    Кількість скарг дітей на булінг з боку вчителів ...

    » Як вчителі зі всієї України за три дні розробили гендерночутливі проекти для впровадження у школах
    13-15 вересня 2018 року, у м. Дніпро проходив ...

    » Викладач СумНАУ представив біопакети та стаканчики та на міжнародному конкурсі стартапів Packbridge
    Днями у місті Мальме (Швеція) зібралися 10 ...




    Управління освіти і науки Закарпатської 
                  обласної державної адміністрації Головна   |  Новини департаменту  | Зворотній зв'язок
    Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації © 2018. Усі права захищено
    Використання матерiалiв веб-сайту deponms.carpathia.gov.ua дозволяється за умови гiперпосилання на deponms.carpathia.gov.ua. E-mail:
    Поштова адреса: пл. Народна 4, м. Ужгород, Закарпатська область, Україна, 88008


    Реалізація: XL-studio