Зробити стартовою  |  Додати до улюбленного
офіційний веб-сайт
Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації
Департамент освіти і науки
Закарпатської обласної державної адміністрації
Сторінки

Архів новин
«    Жовтень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Погода
Керування
  • Войти
  • Регистрация


  • „Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”
    5-10-2018, 10:12
    „Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”
    4 жовтня в Закарпатському обласному палаці дитячої та юнацької творчості „ПАДІЮН”, напередодні Дня працівників освіти, відомчими та обласними нагородами відзначили кращих із кращих педагогів області та привітали з професійним святом велику освітянську спільноту області. На сьогодні це близько 55 тисяч працюючих, понад 164 тисячі учнів, які здобувають освіту в 666 закладах загальної середньої освіти; це більше 48 тисяч дітей дошкільного віку, які відвідують 595 закладів дошкільної освіти. У 16 закладах професійно-технічної освіти фах кваліфікованого робітника опановують майже 6 тисяч учнів, ще понад 28 тисяч є студентами закладів вищої освіти.
    Відкриваючи свято, Ганна Сопкова, директор департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації, котре наголосила, що на Закарпатті живуть найкращі діти, а виховують і вчать їх найкращі вчителі, які заслуговують на гідну оцінку результатів своєї роботи та повагу найщиріші слова подяки від своїх вихованців!
    Вітали педагогів Закарпаття керівники області Ярослав Галас, виконуючий обов’язки голови Закарпатської облдержадміністрації, та Михайло Рівіс, голова Закарпатської обласної ради.
    „Завдяки праці наших педагогів область має, чим пишатися! – підкреслив М. Рівіс. – Наші діти є переможцями всеукраїнських та міжнародних олімпіад і конкурсів. Навчаючи, ви й виховуєте, тобто виконуєте ще одне надважливе завдання – формуєте покоління, від якого у майбутньому буде залежати доля Закарпаття й всієї України. І я переконаний, що ви з цим завданням впораєтеся якнайкраще. Вдячний вам за те, що ви гідно виконуєте свої обов’язки, і щиро зичу миру й достатку у ваших родинах, аби справджувалися ваші мрії, а освітянська робота приносила задоволення”.
    У свою чергу, Ярослав Галас наголосив, що пріоритетом обласної державної адміністрації було, є і буде забезпечення стабільної роботи освітньої галузі, створення належних умов для рівного доступу до освіти та надання якісних освітніх послуг. Він зазначив: „Ви займаєтеся освітою професійно. Ми знаємо, наскільки складна ваша робота, і бачимо, що часом освітянська галузь на Закарпатті, яка має свої особливості, є об’єктом несправедливих, іноді образливих закидів із боку ЗМІ, активістів чи різного роду експертів. Але хочу наголосити, що якщо Закарпаття має 118 шкіл із мовами навчання національних меншин, то це не недолік, а унікальна перевага порівняно з іншими регіонами. У нас також найбільша частка сільських шкіл, найкращі учні яких отримують міжнародне визнання й перемагають на олімпіадах геніїв. Більше того, Закарпаття входить у п’ятірку літералів України за показником вступу випускників до закладів вищої освіти, залишивши позаду, у тому числі і Київ, і Харків. І в цьому – персональна заслуга кожного із педагогів”.
    Такі результати праці вчителів на обласному рівні, починаючи з 2008 року, традиційно відзначаються обласною педагогічною премією імені Августина Волошина, розмір якої становить 5 тисяч гривень. „Цьогоріч за дорученням голови облдержадміністрації, – повідомила Ганна Сопкова, – ми відшукали додаткові кошти і майже вдвічі збільшили розмір премії лауреатам”.
    Тож у 2018 році обласну педагогічну премію у розмірі 9 тисяч гривень отримали:
    Наталія Мателешка – вчитель інформатики класичної гімназії Ужгородської міської ради;
    Мирослава Хіміч – вчитель української мови та літератури Мукачівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» № 11 Мукачівської міської ради;
    Валерія Тесличко – вчитель історії, заступник директора з навчально-виховної роботи Хустської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 Хустської міської ради;
    Ольга Герей – вчитель історії та правознавства Свободянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Берегівської районної ради;
    Михайло Тисянчин – тренер-викладач Дитячо-юнацької спортивної школи Великоберезнянського району;
    Олена Карпинець – методист районного методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Виноградівської райдержадміністрації;
    Наталія Русин – директор Воловецької дитячо-юнацької спортивної школи;
    Єлизавета Яцканич – начальник відділу освіти Іршавської районної державної адміністрації;
    Наталія Чепара – завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Міжгірської райдержадміністрації, вчитель початкових класів Міжгірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Міжгірської районної ради;
    Михайло Біланич – вчитель фізики Кольчинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мукачівської районної ради;
    Марія Федушка – вчитель німецької мови Тур’я-Реметівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;
    Тетяна Піцура – вчитель української мови та літератури Лужанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рахівської районної ради;
    Марія Немеш – вчитель французької мови Свалявської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Свалявської районної ради;
    Василь Варга – директор Тячівської районної дитячо-юнацької спортивної школи;
    Магдалина Опаленик – директор Чертезької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Ужгородської районної ради;
    Володимир Мандзюк – директор Сокирницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови Хустської районної державної адміністрації;
    Світлана Голомб – вчитель хімії Ужгородської загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради.
    „Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”
    Відомчою відзнакою – нагрудним знаком „Василь Сухомлинський” – у рік відзначення 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України було нагороджено сімох педагогів області:
    Івана Воробканича, директора Свалявської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Свалявської районної ради;
    Оксану Рябікову, вчителя географії Берегівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням англійської мови імені Т.Г.Шевченка Берегівської міської ради;
    Тамару Сабадош, заступника директора з навчально-виховної роботи Лінгвістичної гімназії імені Т.Г. Шевченка Ужгородської міської ради;
    Любов Світлик, заступника директора з навчальної роботи Свалявської гімназії ;
    Оксану Севч, начальника відділу освіти, молоді та спорту Рахівської районної державної адміністрації;
    Ольгу Хандру, директора Луківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Іршавської районної ради;
    Марію Ярему, директора Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради.
    Найвищою відзнакою Закарпатської ОДА „За заслуги перед Закарпаттям” нагороджено вчителя музичного мистецтва та художньої культури Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 Людмилу Боднарюк, яка увійшла до Топ-10 кращих освітян України у конкурсі Global Teacher Prize Ukraine і цього дня перебувала на зустрічі з Президентом України.
    Неочікуваним, але цілком закономірним стало вручення найвищої відзнаки облдержадміністрації – „Золотого Ведмедика” – директору департаменту освіти і науки облдержадміністрації Ганні Сопковій.
    У рамках святкування яскраві концертні номери присутнім подарували у тандемі зі своїми наставниками вихованці „ПАДІЮНу” і танцювальний колектив „Чарівні чобіточки” Виноградівського районного центру позашкільної роботи.
    Традиційно кожен із учасників святкового дійства отримав вітальну листівку до Дня працівників освіти, де цього року були слова В. Сухомлинського, які незалежно від часових меж окреслюють важливість, гостроту і необхідність учительства: „Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”.



    „Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”„Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється”




    | Роздрукувати |

     
      Інші новини по темі:


     

    Офіційні сайти
    Результат пошуку зображень за запитом "національна дитяча гаряча лінія банер"

    Педагогічна преса

    » В Уманському НУС відбулася презентація книги «370 днів у камуфляжі (записки артилериста)»
    За ініціативи студентського активу та Центру ...

    » Засідання методичної секції педагогічних працівників професій швейного профілю
    16 жовтня 2018 року у режимі он-лайн відбулося ...

    » У ЛККЕіП говорили про булінг та як протидіяти домашньому насильству
    Львівський  кооперативний коледж економіки і ...

    » Постать Василя Сухомлинського в українській нумізматиці
    19 липня 1995 року в незалежній Україні в обіг ...

    » Патріотичний лекторій  «Україна молода: війна та влада» у Переяслав-Хмельницькому ДПУ ім. Г. Сковороди
    «Україна буде тоді, коли будуть небайдужі люди, ...




    Управління освіти і науки Закарпатської 
                  обласної державної адміністрації Головна   |  Новини департаменту  | Зворотній зв'язок
    Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації © 2018. Усі права захищено
    Використання матерiалiв веб-сайту deponms.carpathia.gov.ua дозволяється за умови гiперпосилання на deponms.carpathia.gov.ua. E-mail:
    Поштова адреса: пл. Народна 4, м. Ужгород, Закарпатська область, Україна, 88008


    Реалізація: XL-studio