Фахівцями ІРЦ Великоберезнянського району проведено семінар-практикум

Фахівцями ІРЦ  Великоберезнянського району проведено семінар-практикум

29 січня 2019 року фахівцями Комунальної установи „Інклюзивно-ресурсний центр Великоберезнянської районної ради” на базі Малоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів для педагогів-членів команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та батьків проведено семінар-практикум „Індивідуалізація навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами”.
Основним напрямом роботи семінару було визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання та розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Директор центру Мокрянин А.Є. закцентувала увагу учасників семінару-практикуму на розумінні таких термінів, як: індивідуалізація навчання, адаптація, модифікація, моніторинг та реалізація навчальних цілей. Присутнім було запропоновано проаналізувати відмінності адаптацій та модифікацій навчальної діяльності.
Практичний психолог ІРЦ Чех Л.Є. надала методичні рекомендації педагогам для роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами та презентувала буклети батькам з рекомендаціями для них.
Савка О.Ю., вчитель-реабілітолог  центру, звернула увагу на функції дрібної моторики як важливий засіб для розвитку інтелекту, мовлення, уваги, логіки та мислення. Вчителям та батькам запропонували практичні вправи та завдання для розвитку дрібної моторики кистей і пальчиків рук, які вони можуть використовувати на заняттях з дітьми.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Малоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Варга О.В., як голова команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, проаналізувала виконання індивідуальної програми розвитку дітей за І семестр, звернула увагу на динаміку розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Педагоги обмінялися результатами спостережень та інформацією про труднощі з якими стикалися учні.
Вчитель образотворчого мистецтва Ігнатова М.П. звернула увагу присутніх на доцільність використання нетрадиційних технік та методів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Батьки учнів взяли активну участь в обговоренні зазначених питань, висловили власні побажання та надали дієві пропозиції щодо виховання і навчання дітей в умовах інклюзії.

 

 

За матеріалами КУ „ІРЦ Великоберезнянської районної ради”