Семінар - практикум практичних психологів та соціальних педагогів освітніх закладів району на тему "Соціально-педагогічні аспекти супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах"

Семінар - практикум практичних психологів та соціальних педагогів освітніх закладів району на тему

27 листопада 2018 року на базі Липецькополянської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся районний семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів освітніх закладів району на тему „Соціально-педагогічні аспекти супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах”. В ньому взяли участь фахівці та директор «Інклюзивно-ресурсного центру № 1 Хустської районної ради Закарпатської області», а також працівники психолого-соціальної служби закладів загальної середньої освіти Хустського району, у яких створені інклюзивні класи.
Захід був проведений у вигляді круглого столу, на якому кожний учасник мав змогу ділитися власним досвідом із даного питання. У Липецькополянському освітньому закладі інклюзивні класи були вперше створені у 2014 році. За цей час школа набула певного досвіду у організації інклюзивного навчання та супроводу дітей з особливими освітніми потребами. У 2018-2019 навчальному році в школі функціонує два інклюзивні класи для учнів початкової та середньої школи.
З учасниками семінару-практикуму поділилися досвідом роботи директор школи Гобан Іван Іванович, заступник директора з навчально-виховної роботи, водночас адміністратор Команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами Тома Юрій Юрійович, соціальний педагог школи Ілик Ольга Василівна. 
Практичний психолог школи Дувалка Тетяна Василівна ознайомила присутніх із своїм досвідом роботи з визначення, вивчення та проведення корекційно-розвиткових занять за програмою «Розвиток пізнавальних процесів учнів з інтелектуальними порушеннями».
Присутні мали змогу ознайомитися із системою роботи вчителя Павлишинець Олени Іванівни та асистента вчителя Білак Олени Іванівни інклюзивного 4-А класу, подивитися та оцінити відеоурок з української мови в цьму класі.
При підведенні підсумків проведеного заходу учасниками та директором «Інклюзивно-ресурсного центру» Борисевич Людмилою Петрівною було відмічено, що в школі напрацьований багатий досвід із організації та запровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами, яким педагоги школи можуть ділитися і із педагогічними працівниками всіх іншіх освітніх закладів району.

За матеріалами сайту КУ "ІРЦ №1" Хустської районної ради