В олімпіаді на краще знання предмета „Спеціальна технологія” змагалися учні з професії „Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів”

В олімпіаді на краще знання предмета „Спеціальна технологія” змагалися учні з професії „Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів”

Якісна підготовка учнів з предметів професійно-теоретичної підготовки – важливий фактор у здобутті учнями відповідної кваліфікації із професії. Отже, ґрунтовні знання спеціальних дисциплін із предметів нададуть майбутньому робітнику впевненості у вирішенні виробничих завдань.
11 березня 2019 року проведено обласну Інтернет-олімпіаду з предмета „Спеціальна технологія” з професії „Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів” серед учнів випускних курсів, де вивчення дисципліни завершено. Організаційно-методичний супровід забезпечив Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Закарпатській області.
Учасниками олімпіади стали учні-переможці восьми закладів професійної освіти області – Державного навчального закладу „Ужгородський центр професійно-технічної освіти”, Державного навчального закладу „Мукачівський центр професійно-технічної освіти”, Свалявського професійного будівельного ліцею, Хустського професійного ліцею, Міжгірського професійного ліцею, Перечинського професійного ліцею, Державного професійно-технічного закладу „Мукачівський професійний аграрний ліцей ім. М. Данканича”, Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів.
Олімпіада проходила з використанням інформаційно-комунікаційних технологій та ресурсів мережі Інтернет, а саме: платформи https://pruffme.com/, http://master-test.net/. Технічний супровід олімпіади здійснювався методичним центром на базі Державного навчального закладу „Ужгородський центр професійно-технічної освіти”, де журі мало змогу спостерігати за процесом проходження тестування у режимі он-лайн. Олімпіадні завдання охоплювали зміст усіх тем програми предмета „Спеціальна технологія” і були сформовані у вигляді різнорівневих тестів, що складалися з 60 питань І рівня складності, трьох завдань ІІ рівня складності, трьох завдань ІІІ рівня складності. Максимальна кількість балів, яку міг набрати учасник, становила 88 балів.
Для проходження тестування використовувалася програма „Майстер-тест”, за допомогою якої забезпечувався рівний доступ учасників та автоматично узагальнювалися результати з відображенням кількості балів кожного учня, час та відсоток їх виконання. Усі майбутні кваліфіковані робітники впорались із завданнями.

Переможцями Інтернет-олімпіади стали:

Ларкін Дмитро, учень Державного професійно-технічного закладу „Мукачівський професійний аграрний ліцей ім. М. Данканича” – І місце (82 балів);

Буковецький Михайло, учень Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів – ІІ місце (78 балів);

Костюк Юрій, учень Міжгірського професійного ліцею – ІІІ місце (56 балів).

За матеріалами НМЦ ПТО у Закарпатській області