Ефективність дистанційного навчання з кожним моніторингом отримує дедалі вищі позитивні показники, – Сергій Шкарлет

Ефективність дистанційного навчання з кожним моніторингом отримує дедалі вищі позитивні показники, – Сергій Шкарлет

За даними опитування Державної служби якості освіти, в оцінках учнів якості організації дистанційного навчання спостерігається впевнена позитивна динаміка. Про це повідомив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет. 

"МОН здійснює постійний моніторинг якості дистанційної освіти. Результати, які ми отримали сьогодні, значно відрізняються від тих, що були в березні-квітні минулого року", – зазначив Міністр. 

Зокрема, 70% учнів задоволені організацією дистанційного навчання. Порівняно з минулим роком цей показник зріс на 15%. 

Понад 70% здобувачів освіти в закладах фахової передвищої та вищої освіти вважають рівень організації освітнього процесу в ІІ семестрі 2020/2021 навчального року «значно кращим». 

65% респондентів позитивно оцінили організацію освітнього процесу, якість надання освітніх послуг закладами,  а також результати навчання. 

"Для нас важливо, що ефективність дистанційного навчання з кожним моніторингом отримує дедалі вищі позитивні показники. Ми продовжуємо вдосконалювати інструменти дистанційної освіти й прагнемо максимального задоволення потреб і педагогів, і здобувачів", – підкреслив Сергій Шкарлет. 

Міністр також висловив вдячність учителям, батькам та учням за те, що всі виклики пандемії долаються спільно та з високими результатами ефективності.

Нагадаємо, у Держбюджеті на 2021 рік передбачено додаткове фінансування у розмірі один мільярд гривень на боротьбу з COVID-19 та його наслідками під час освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. 21 квітня 2021 року Уряд затвердив Порядок та умови, що визначають механізм надання цих коштів та їх розподіл між місцевими бюджетами.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України

18-05-2021