пл. Народна, 4, м. Ужгород, Закарпатська обл., 88008
depon@carpathia.gov.ua

Інклюзивний простір: пріоритетні напрями забезпечення рівного доступу до освіти дітей з особливими освітніми потребами

Інклюзивний простір: пріоритетні напрями забезпечення рівного доступу до освіти дітей з особливими освітніми потребами

Спеціалізований коворкінг для керівників, учителів, практичних психологів та асистентів учителів. Сьогодні настав час впровадження інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами та їх соціалізації у житті українського суспільства.
І такі зміни важливі в контексті розвитку України як демократичної держави, де кожен громадянин має можливості для реалізації свого потенціалу. Тому держава потребує кваліфікованих та професійних фахівців для роботи з дітьми з особливими потребами.
З цією метою, 01 березня 2019 року  для працівників освітньої сфери, відбувся спеціалізований коворкінг з теми "Інклюзивний простір: пріоритетні напрями  забезпечення рівного доступу до освіти дітей з особливими освітніми потребами", проведений методичним кабінетом відділу освіти спільно з Інклюзивно-ресурсним центром Великоберезнянської районної ради та за участю Воротинцевої О.О., завідувача обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти Закарпатського ІППО.
Під час семінару було опрацьоване коло питань, пов’язаних з практичною реалізацією впровадження інклюзивної освіти у навчальних закладах району, зокрема:

  • Методичний супровід впровадження та розвитку інклюзивної освіти (Плакош М.І., методист МК);
  • Співпраця ІРЦ із закладами загальної середньої, дошкільної освіти та батьками (Мокрянин А.Є., директор ІРЦ);
  • Інклюзія: просто про складне (Воротинцева О.О., завідувач Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО).

Досвідом роботи поділилися працівники ІРЦ, які в практико-настановчому блоці представили майстер-класи:

  • Застосування методів і прийомів розвитку когнітивної сфери дитини (Чех Л.Ю. психолог ІРЦ);
  • Дрібна моторика як засіб розвитку інтелекту, мовлення, логічного мислення Савка О.Ю., учитель-реабілітолог ІРЦ.

У заключній частині роботи коворкінгу керівники, педагоги, практичні пихологи та асистенти учителів взяли участь у відкритій дискусійній панелі, отримавши відповіді на актуальні запитання, пов’язані з практичною реалізацією інклюзії в закладах загальної середньої освіти району. Зворотній зв'язок, який був забезпечений організаторами семінару, сприяв обміну думками з приводу наявних проблем та досвіду педагогів, які реалізують рівний доступ до освіти дітей з особливими освітніми потребами району.

За матеріалами сайту відділу освіти Великоберезнянської райдержадміністрації

05-03-2019