Спеціалізований коворкінг для керівників, учителів, практичних психологів та асистентів учителів. Сьогодні настав час впровадження інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами та їх соціалізації у житті українського суспільства.
І такі зміни важливі в контексті розвитку України як демократичної держави, де кожен громадянин має можливості для реалізації свого потенціалу. Тому держава потребує кваліфікованих та професійних фахівців для роботи з дітьми з особливими потребами.
З цією метою, 01 березня 2019 року для працівників освітньої сфери, відбувся спеціалізований коворкінг з теми "Інклюзивний простір: пріоритетні напрями забезпечення рівного доступу до освіти дітей з особливими освітніми потребами", проведений методичним кабінетом відділу освіти спільно з Інклюзивно-ресурсним центром Великоберезнянської районної ради та за участю Воротинцевої О.О., завідувача обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти Закарпатського ІППО.
Під час семінару було опрацьоване коло питань, пов’язаних з практичною реалізацією впровадження інклюзивної освіти у навчальних закладах району, зокрема:
Досвідом роботи поділилися працівники ІРЦ, які в практико-настановчому блоці представили майстер-класи:
У заключній частині роботи коворкінгу керівники, педагоги, практичні пихологи та асистенти учителів взяли участь у відкритій дискусійній панелі, отримавши відповіді на актуальні запитання, пов’язані з практичною реалізацією інклюзії в закладах загальної середньої освіти району. Зворотній зв'язок, який був забезпечений організаторами семінару, сприяв обміну думками з приводу наявних проблем та досвіду педагогів, які реалізують рівний доступ до освіти дітей з особливими освітніми потребами району.
За матеріалами сайту відділу освіти Великоберезнянської райдержадміністрації