Педагоги обласних закладів позашкільної освіти спонукають до пошуку творчих ідей та реалізації здібностей вихованців ,,Арніки”

Педагоги обласних закладів позашкільної освіти спонукають до пошуку творчих ідей та реалізації здібностей вихованців ,,Арніки”

Під час четвертої відпочинкової зміни з 4 до 17 березня 2019 року на базі Воловецької філії ЗОЕНЦ ,,Арніка” для учнів закладів загальної середньої освіти м.Ужгород та Міжгірського району було організовано ряд навчально-виховних заходів.
Педагогічні працівники обласних закладів позашкільної освіти проводили з вихованцями ,,Арніки” майстер-класи, навчальні та гурткові заняття, спонукаючи їх до пошуку творчих ідей у реалізації своїх здібностей.
Фахівці Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості ,,ПАДІЮН” організували для вихованців заняття під час яких вони мали можливість реалізувати свою творчість у декоративно-прикладному мистецтві, вокалі, дизайні та аквагримі.
Зокрема, Білоус Інна, керівник вокального ансамблю „ПАДІЮНу” провела заняття, присвячене 205-й річниці з дня народження Т. Г. Шевченка „Співучий Кобзар”, мета якого – познайомити дітей із життям і творчістю великого українського поета та красою і неповторністю його слова, виховання шани до народного поета, бажання  вивчати його твори, розуміти їх зміст, виховувати любов до української культури, українського мистецтва. Діти вивчили пісню на слова Т.Г. Шевченка „Зоре моя вечірняя”, разом із педагогом проаналізували характер твору та образ. А за допомогою цікавих вокальних розспівок та вправ навчилися правильному вокальному диханню, артикуляції та звукоутворенню.
Під час майстер-класу, проведеного педагогом Стецюк Анастасією, діти ознайомилися з технікою нанесення малюнка на обличчя спеціальними олівцями для аквагриму. Аквагрим на обличчі завжди викликає усмішку і позитивні емоції. Психологи рекомендують проводити такого роду заходи, які приносять безліч позитивних емоцій і є відмінною ідеєю для фотосесії. Виконуючи розмальовки, діти наче поринали у світ фантазій та мрій, вони зображували супергероїв, різнобарвні квіти, неабиякої краси метеликів, дотепних звірів і раділи кожному новому креативному образу.
Казковий, весняний настрій створили керівники гуртків „Паперопластика” Негер Кристина та „Декоративний дизайн” Гичка Вікторія, які спільно з дітьми виготовили декоративну весняну композицію з квітами, метеликами та птахами. І справді, милуючись дитячими роботами, можна було собі уявити і спів весняних птахів, і ніжний аромат первоцвітів, і політ барвистих метеликів. Такі заняття дають можливість дітям проявити індивідуальні здібності, набути нових знань і вмінь, стимулюють дітей до саморозвитку шляхом активного, вільного і самостійного самовираження.
Педагоги Закарпатського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді провели  з вихованцями екологічний квест на тему води.
22 березня відзначатиметься Всесвітній день водних ресурсів. Резолюцію про його святкування прийнято на 47 сесії Генеральної асамблеї Організації  Об’єднаних Націй у листопаді 1992 року. Відтоді  це природоохоронне свято позначене в екологічному календарі. Справді, історія Землі – це перш за все історія води.
Завідувач відділу екології та природоохоронної роботи ЗОЕНЦ Алла Самойлова підготувала мультемедійну презентацію ,,Вода – основний елемент біосфери”, під час якої розповіла вихованцям про історію свята та про його значення. Також діти довідались про кругообіг води, як правильно споживати і з економією використовувати воду в побуті.
Методист ЗОЕНЦ Мирослава Копча провела тематичні екологічні конкурси. Змагаючись, учні вивчали, досліджували і дізнавалися корисну інформацію про водні ресурси України і Закарпаття. Для вихованців було підготовлено п’ять локацій (зупинок), кожна з яких мала свою назву та інформативну мету.
Зокрема, на першій зупинці діти доповнювали речення,  де ключовим словом було  ,,вода”. На другій, під назвою ,,Знайди за описом річку на фото”, вихованці відгадували водні артерії нашого краю, зображені на картинках, загадки про воду, брали участь у вікторині, називаючи тварин, які мешкають у водоймах.
Вихованці успішно виконали всі завдання квесту, а переможців нагороджено грамотами організаторів за І, ІІ та ІІІ місця. Педагогічні працівники ЗОЕНЦ підбили підсумки екологічного заходу і спитали учнів про їхні враження від участі в ньому.
„Надзвичайно цікавими й пізнавальними були завдання екоквесту, - поділився враженнями Василь Ворон, учень восьмого класу із Міжгірщини, - і кожен з нас повинен зробити якусь маленьку добру справу для збереження, охорони та відтворення водних ресурсів”. ,,Наприклад, очистити, щоб не пересихало, замулене джерело, або ж просто вчасно закрити кран на кухні чи у ванній кімнаті та викинути порожню пет-пляшку з під води не в річку, а у спеціальний сміттєвий контейнер”, - додала ужгородка Ксенія Гоца.
Під час занять, організованих педагогічними працівниками Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді, вихованці творчо опрацьовували тему весни.
Зокрема, Анжеліка Горват, керівник гуртка „Фітодизайн”, навчала дітей техніці виготовлення квітів з гофрованого паперу. Вихованці табору швидко опанували техніку виконання – вирізали папір, формували пелюстки, прикріпляли їх дротиками, виготовляли листочки, формували квітковий букет. Кожен учасник проявив вишуканість у підборі кольорів та оформленні своєї роботи. Діти створили справжню природу красу, використовуючи відповідні матеріали.
Керівник гуртка „Моделювання іграшок-сувенірів” Олена Лазаренко запропонувала дітям виготовити весняну листівку в техніці „скрапбукінг”. Педагог пояснила дітям технологію виготовлення виробу, після чого діти поринули у захоплюючий процес створення листівки. Вихованці вдосконалили свої навички, вчились правильно і послідовно виконувати операції в техніці „скрапбукінг”.
Майстер-клас керівника гуртка „Авіамоделювання” Василя Якимовича з теми „Виготовлення метальних планерів” був спрямований на популяризацію авіамодельного спорту серед молоді. Педагог навчав учнів креслити, складати, виготовляти і запускати метальну модель планера. Ключовими завданнями заняття були: дотримання техніки безпеки, технологія виготовлення планера, послідовність виконання моделі, акуратність виготовлення. Із цими завданнями діти справились, кожен виготовив свій планер і зміг його запустити.
Запропоновані педагогами Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді, Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості ,,ПАДІЮН” та Закарпатського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді форми роботи виховують у дітей бажання творчо розвиватись, зміцнюють їх мотивацію до саморозвитку і самовдосконалення.

За матеріалами ПАДІЮНу, ЗОЕНЦ та ЗОЦНТТ

18-03-2019