У чому суть педагогічної творчості?

У чому суть педагогічної творчості?

Відповідь на це питання шукали педагоги Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості „ПАДІЮН” на семінарі-тренінгу з елементами брейн-рингу. Провела його завідувач інформаційно-методичного відділу Мирослава Черленяк, якій вдалося створити креативне середовище, що спонукало педагогів до проявів творчого мислення і поведінки. 
У ході семінару педагоги отримали нову корисну інформацію, засвідчили свою готовність до інноваційної творчої діяльності та самі змогли проявити свої професійні знання, креативність, фантазію та винахідливість. 
Особливо старалися учасники семінару-тренінгу проявити свої здібності у змагальних завданнях, зокрема, коли потрібно було описати сучасного творчого педагога від імені знаних митців та педагогів: Золтана Баконія, Святослава Вакарчука та Ліни Костенко.
Наприкінці брейн-рингу усі дійшли висновку: педагогічна творчість – обов’язкова складова педагогічної майстерності, а також: займатись тим, що любиш – свобода, любити те, чим займаєшся – щастя!

02-03-2018