З робочим візитом у Закарпатській області перебуває заступник міністра освіти і науки Ігор Гарбарук

З робочим візитом у Закарпатській області перебуває  заступник міністра освіти і науки Ігор Гарбарук

16 квітня 2021 року в області перебуває Ігор Гарбарук, заступник міністра освіти і науки України. Під час зустрічі з Анатолієм Полосковим, головою облдержадміністрації, йшлося про розвиток професійної (професійно-технічної) освіти в цілому.

Так, голова Закарпатської ОДА Анатолій Полосков відмітив, що для краю важливо зберегти робітничі кадри, не допустити їх відтоку та забезпечити гідне працевлаштування з урахуванням потреб регіону.  

За словами Ігоря Гарбарука серед пріоритетів Міністерства освіти і науки України – сприяння підвищенню рівня і якості підготовки та перепідготовки кваліфікованих кадрів.

 

 У рамках робочого візиту Ігор Миколайович відвідав заклади професійної (професійно-технічної) освіти міст Ужгород та Мукачево. Зокрема, оглянув матеріально-технічну базу навчально-практичних центрів сучасних будівельних технологій та матеріалів „СНЄЖКАˮ з професій „Маляр, штукатур, лицювальник-плиточникˮ та  новітніх технологій зварювання з професій „Електрозварник ручного зварювання, електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах, зварникˮ у Державному навчальному закладі „Ужгородський центр професійно-технічної освітиˮ та електротехнічного спрямування  ENERGY SKILLSˮ на базі Вищого професійного училища № 3  м. Мукачево.

   

    

     

    

Крім того, у ВПУ № 3 м. Мукачево відвідав STEM-лабораторію та Центр карʼєри.

Таким чином, перебуваючи в області, обговорено перспективи реалізації пілотного проєкту зі створення Центру професійної досконалості. Завдання такого центру полягатиме у формуванні нового іміджу сучасної професійної освіти, наданні  високоякісних послуг у сфері підготовки кваліфікованих кадрів, підвищення кваліфікації, опанування високотехнологічними професіями галузевого спрямування, слугуванні платформою для об’єднання інтересів та налагодження співпраці закладів професійної освіти, органів влади й регіональної ради професійної освіти, бізнесу, галузевих об’єднань, роботодавців, профспілок, здобувачів професійної освіти.

Загалом реформа професійної (професійно-технічної) освіти передбачає  комплексну модернізацію інфраструктури та обладнання, сприятиме підвищенню якості, привабливості профосвіти, відповідності потребам ринку праці.

16-04-2021