З метою забезпечення захисту і безпеки осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в умовах воєнного стану та надзвичайних ситуаціях у закладах освіти забезпечується візуальне або тактильне оповіщення осіб з інвалідністю із слуху шляхом застосування різних технічних та інших допоміжних засобів. Зокрема використовуються:
- тривожні червоні кнопки у вигляді дзвіночків;
- сенсорні куточки з світловими сигналами червоного кольору;
- таблички з написами „Увага, повітряна тривога!”;
- розсилка повідомлень на телефони;
- допоміжні засобі у вигляді повітряних кульок, карток, предметів червоного кольору;
- використання жестових рухів для пересування в укриття;
- візуальні знаки та позначки-піктограми, що вказують напрям руху;
- електронне табло та світлові індикатори;
- тактильні таблички;
- аудіо-візуальні системи оповіщення, які можуть бути налаштовані під потреби осіб із різними видами інвалідності.
У навчальних приміщеннях встановлені підсилювачі звуку та інші допоміжні засоби для полегшення сприйняття інформації.
Інформація щодо забезпечення візуального чи тактильного оповіщення осіб з інвалідністю із слуху шляхом технічних чи інших допоміжних засобів
Облаштування входу до установи поручнем;
Маркування першої та останньої сходинок смугою, попереджувальні контрастні смуги на порозі кабінету
Інформативні таблиці на дверях, які інформують про назву приміщення, про необхідні дії ;
Піктограми, де зрозуміло донесена інформація для кожної людини незалежно від віку та знання мови
Картки – слова «Повітряна тривога», «Ідемо в укриття», «Відбій тривоги», «Увага»
В інклюзивно-ресурсному центрі дитина забезпечується індивідуальним супроводом відповідного фахівця (дефектолог, сурдопедагог).