27 листопада 2019 року на базі Виноградівської загальноосвітньої школи І − ІІІ ступенів № 2 відбулося засідання методичного об’єднання асистентів вчителів та вчителів, які працюють в інклюзивних класах, на тему „ Методичні та практичні рекомендації щодо організації навчання дітей з гіперактивністю та синдромом дефіциту уваги у закладах загальної середньої освіти”.
Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги, дійсно, є проблемою, яку в 2004 році Всесвітня організація дитячої та підліткової психіатрії визнала „проблемою №1” у сфері охорони психічного здоров’я дітей і підлітків.
Фахівці Виноградівського районного інклюзивно-ресурсного центру − практичний психолог Боршош Мирослава Іванівна та вчитель-логопед Фельцан Таїсія Іванівна − ознайомили учасників семінару з ознаками та складовими гіперактивного розладу з дефіцитом уваги, його діагностуванням та надали рекомендації педагогам щодо роботи з гіперактивними дітьми.
Мешко Євгенія Іванівна, в.о. директора ІРЦ, наголосила, що вчасна діагностика та кваліфікована допомога фахівців дає шанс такій дитині повноцінно розвиватися та реалізувати себе у цьому світі.
За інформацією КУ „ВРІРЦ № 1”