31 січня 2019 року на базі управління освіти, молоді та спорту Виноградівської райдержадміністрації фахівцями інклюзивно-ресурсного центру було організовано та проведено семінар для вчителів та асистентів, що працюють із дітьми з особливими освітніми потребами.
Тема семінару „Методичні рекомендації педагогічним працівникам щодо роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання”.
„Головна мета роботи з батьками – знайомство з індивідуальними і віковими особливостями дітей з особливими освітніми потребами, причинами виникнення порушення, запобігання та нейтралізація впливу невірної батьківської позиції в стосунках з дітьми на психічне здоров’я дитини”, - наголосила у своєму виступі Кеніз К.М., в.о. директора інклюзивно-ресурсного центру.
Мешко Є.І., практичний психолог, ознайомила учасників семінару з категоріями дітей з психофізичними порушеннями та надала поради для роботи з дітьми з порушеннями зору та слуху.
Боршош М.І., практичний психолог, продемонструвала практичні заняття для роботи з дітьми з дефіцитом уваги та розладами аутичного спектру.
Фельцан Т.І., вчитель – логопед, ознайомила учасників семінару як корегувати порушення писемного мовлення у дітей з дислексією та дисграфією.
Пентя С.Ю., асистент вчителя та мама дитини з особливими освітніми потребами, поділилася життєвим досвідом та результативністю своєї співпраці з педагогами упродовж навчання .
У підсумках роботи семінару було надано багато рекомендацій для вчителів, які працюють із дітьми з особливими потребами. Учасники семінару зауважили, що співпраця родини і школи має ґрунтуватися на взаємоповазі, рівноправному партнерстві, а педагогічний колектив та колектив батьків має бути єдиним живим організмом, об’єднаним спільною метою, гуманними стосунками та високою відповідальністю.
За матеріалами КУ „Виноградівський ІРЦ №1”