Методичне об`єднання асистентів вчителів та асистентів вихователів інклюзивного навчання міста Ужгорода

Методичне об`єднання асистентів вчителів та асистентів вихователів інклюзивного навчання міста Ужгорода

04 грудня 2018 року в НВК «Гармонія» відбулося засідання асистентів вчителів та асистентів вихователів інклюзивного навчання освітніх закладів міста Ужгорода на тему «Ефективні технології навчання дітей з особливими освітніми потребами». Заступник директора з навчально-виховної  роботи НВК «Гармонія» Григор'єва О.І. розповіла учасникам про роль асистента вчителя в освітньому просторі дитини з особливими освітніми потребами, а також пояснила в чому полягає спільна робота  асистента і вчителя в інклюзивному класі й в чому  їх відмінність. Далі присутні зареєструвалися на платформі «Едера» на курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами».
         Шевченко М.М., голова методичного об`єднання, асистентт вчителя УЗОШ І-ІІІ ступенів №20 - ліцею «Лідер» поділилася власним досвідом щодо адаптації та модифікації освітнього середовища в умовах інклюзивної освіти, а також на прикладі показала як здійснюється підготовка асистента вчителя до уроку з дитиною  з різними нозологіями.
       Керівник НВК «Гармонія» Карпинець М.В. представила учасникам методичного об`єднання ресурсну кімнату, де проводяться корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами. Присутні мали змогу ознайомитися з дидактичними матеріалами та спеціальним    обладнанням, яке використовується під час проведення таких занять.
          Практичний психолог НВК «Гармонія» Фешко І.І. розповіла про психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами, а також провела з асистентами практичні заняття. Так, на прикладі вправи «Квітка емоцій та почуттів», психолог  пояснила вплив кольору на психологічний та емоційний стан дитини, вправи «Логічний ланцюжок» на концентрацію уваги та швидкість реакції. Учасникам особливо сподобалася фізкультхвилинка та вправа для дрібної моторики «Веселі букви та цифри». Психолог подарувала  присутнім подарунки у вигляді іграшкової жуйки для ліпки, смайлики для підняття настрою та браслети «Проти насилля», а також пам'ятку «Психологічні рекомендації вчителю та асистенту вчителя, у класі якого навчається дитина з особливими освітніми потребами».
 У кінці зустрічі методист методичного кабінету управління освіти Ужгородської міської ради  Павлючок-Гогерчак О.В. обговорила з присутніми соціальні ролики про дітей з особливими потребами.
        Підсумовуючи роботу, учасники прийняли рішення  пройти на платформі «Едера» курс, про який шлося раніше та продемонструвати соціальні ролики на годині спілкування в інклюзивних класах. Безумовно, кожен із присутніх отримав чимало цікавої корисної інформації, зокрема,  дізнався про різні психологічні вправи, які можна використовувати  у роботі з дітьми з особливими потребами.

За матеріалами сайту управління освіти Ужгородської міської ради