Порядок створення інклюзивних класів у закладах загальної середньої освіти обговорювали в інклюзивно-ресурсному центрі Великоберезнянської селищної ради

Порядок створення інклюзивних класів у закладах загальної середньої освіти обговорювали в інклюзивно-ресурсному центрі Великоберезнянської селищної ради

2 вересня 2021 року в інклюзивно-ресурсному центрі Великоберезнянської селищної ради  відбулася інструктивно-методична нарада ,,Організаційні аспекти створення інклюзивних класів у закладах загальної середньої освіти”  для керівників закладів, де вперше створюються інклюзивні класи та для асистентів вчителів.

Керівник ІРЦ Анжеліка Мокрянин ознайомила присутніх із нормативно- правовою базою у сфері інклюзивної освіти,  з алгоритмом дій керівника  закладу освіти та команди психолого-педагогічного супроводу при створенні інклюзивного класу, а також звернула увагу на чіткий розподіл обов’язків між вчителем та асистентом вчителя, асистентом дитини та асистентом вчителя.

Фахівець центру Мар’яна Плакош детально проаналізувала процес створення  індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Вона акцентувала увагу  на співпраці всіх учасників команди психолого-педагогічного супроводу при розробці ІПР.

Відповідальна за систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів вчитель-реабілітолог Ольга Савка розповіла про особливості роботи команди психолого-педагогічного супроводу при створенні індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в даній системі. Консультант ІРЦ на практиці відтворила алгоритм створення ІПР в системі автоматизації роботи ІРЦ.

Учасники наради відмітили, що створення інклюзивного середовища – це завдання, яке стоїть перед усіма учасниками освітнього процесу.

 

За матеріалами КУ „ІРЦ Великоберезнянської селищної ради”