Залучення батьків дітей з особливими освітніми потребами до освітнього процесу є важливим чинником забезпечення якості інклюзивного навчання. Співпраця педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру з батьками має велике значення не лише для дітей з особливими освітніми потребами, але й для вчителів та батьків.
Одним з найголовніших питань діяльності ІРЦ є робота з батьками дитини з особливими освітніми потребами. Важливо надати їм необхідну інформацію для організації інклюзивного навчання, консультативну та просвітницьку допомогу.
У Великоберезнянському інклюзивно-ресурсному центрі 11 лютого 2021 року відбулося тренінгове заняття для батьків „Партнерська взаємодія з батьками як членами команди психолого-педагогічного супроводу”.
Метою тренінгу було сформувати толерантне ставлення до впровадження інклюзивного навчання у закладі освіти та співпраця з командою психолого-педагогічного супроводу, розвивати почуття соціальної підтримки персональних потреб дитини з особливими освітніми потребами.
Під час заняття батькам було запропоновано цікаві вправи для роздумів „Приймаю – не приймаю”, „Алгоритм організації інклюзивного навчання у закладі освіті”, в ході яких батьки висловлювали думки про інклюзію, ділилися проблемними питання, що у них викликають занепокоєння та їхнє ставлення до такої моделі освіти.
Батьки обмінялися досвідом спілкування зі своїми особливими дітьми.
За матеріалами Великоберезнянського ІРЦ