пл. Народна, 4, м. Ужгород, Закарпатська обл., 88008
depon@carpathia.gov.ua

Казкотерапія як форма корекційної роботи практичних психологів у закладах дошкільної освіти Хустського району

Казкотерапія як форма корекційної роботи практичних психологів у закладах дошкільної освіти Хустського району

Казкотерапія як форма корекційної роботи практичного психолога ЗДО
Казка... Її можливості великі. Для дітей - це не тільки захоплююча подорож у світ вигаданих персонажів. Через казки діти отримують свої перші знання про життя. У казках відображаються усі аспекти людського життя: проектуються моделі стосунків, визначаються цінності та ідеали, що сприяють формуванню духовно здорової, компетентної особистості. А обов’язковий «щасливий кінець» стає основним засобом цього виду арт-терапії, що допомагає дітям позбутися страхів і комплексів.
Саме тому казкотерапія є одним з найефективніших психологічних методів у роботі з дітьми закладів дошкільної освіти.
Що потрібно для того, щоб малюк зміг самостійно впоратись із багатьма життєвими перешкодами, цінував дружбу, мав уявлення про честь та вірність? 
Саме ці питання обговорювалися на районному семінарі „Казкотерапія як інструмент психолога та педагога”, який відбувся на базі Золотарівського ЗДО. Метою семінару було навчити педагогів створювати терапевтичну казку, звернувши увагу на індивідуальні особливості дитячої психіки; збагатити знання педагогів щодо форм, методів та способів роботи з казкою.
Під час практичного блоку психолог Деяк О. Д. разом з вихователем Довганич Т.І. продемонстрували свою майстерність у роботі з дітьми під час заняття «Казкотерапія – одна із форм з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку». 
У теоретичному блоці Кір’янова В.Ф., методист РМК та Форкавець А. М., психолог Боронявського ЗДО, провели з учасниками семінару ділову гру „Казкотерапія – шлях до пізнання себе”, де обговорили різні методи виховання і навчання, які допоможуть дорослим сформувати в дошкільників неординарне мислення, цікавість і бажання творити, розбудять фантазію, сприятимуть розвитку їх творчості й розумових здібностей. 
Методист РМК у своєму виступі закцентувала увагу на тому, що педагог повинен використовувати в роботі сучасну інноваційну методику – казкотерапію, яка дає змогу формувати на основі народних та авторських казок гармонійно-розвинену, суспільно-активну особистість, яка поєднує в собі духовне багатство, моральну чистоту та етичні норми.
Під час аналізу та обговорення відкритого заходу учасники семінару відзначили його змістовність та практичну спрямованість.

О.Красілинець, практичний психолог Драгівського ЗДО

За матеріалами сайту відділу освіти, молоді та спорту Хустської районної державної адміністрації