Складовою системи контролю за якістю підготовки кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти є атестація закладу. Метою проведення атестаційної експертизи у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, що надають освітні послуги у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, є визначення відповідності освітньої діяльності стандартам з професій і вимогам освітньо-кваліфікаційних характеристик, спроможності здобувачів освіти застосовувати свої знання, вміння та навички у процесі практичної діяльності.
Відповідно до наказу департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації від 18.10.2021 № 495 із 24 до 28 січня 2022 року проведено І етап атестаційної експертизи освітньої діяльності Ужгородського вищого професійного училища торгівлі та технологій харчування.
Для об’єктивного оцінювання дотримання стандартів професійної (професійно-технічної) освіти і вивчення реального стану основних напрямів діяльності закладу освіти залучено кваліфікованих фахівців та замовників робітничих кадрів – представників організацій, установ та підприємств громадського харчування.
Під час проведення атестаційної експертизи здобувачі освіти випускних груп закладу освіти виконували комплексні кваліфікаційні завдання з окремих професій, зокрема: „Кухарˮ (кваліфікація: кухар 4-го розряду), „Кондитерˮ (дві групи виконували завдання, що відповідали 3-му розряду, дві групи – 4-му розряду), „Офіціантˮ (4-го розряду), „Барменˮ (4-го розряду) і „Продавець продовольчих товарівˮ (4-го розряду).