Основне завдання трудового навчання – розвиток творчих здібностей учнів. Адже, створюючи власні вироби, діти вчаться цінувати працю, бачать результати й отримують естетично-моральне задоволення від власноруч виготовлених поробок. Практичне застосовування виробів розвиває повагу до різних професій, що також сприяє у визначенні майбутньої професії. Трудове навчання покликане формулювати у дітей основи технологічної грамотності, підготувати їх до практичного життя та трудової діяльності в майбутньому.
31 січня на базі Ужгородської ЗОШ І-ІІІ ст. № 8 64 хлопців та дівчат – учнів 9 та 11 класів закладів загальної середньої освіти Закарпатської області – змагалися у ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (обслуговуючі та технічні види праці).
Привітали учасників та налаштували на творчий лад Сивохоп Я.М., директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, голова журі з трудового навчання (технічні види праці) Сег С.Л., методист методкабінету відділу освіти Великоберезнянської райдержадміністрації, учитель загальнотехнічних дисциплін і праці, та голова журі з трудового навчання (обслуговуючі види праці) Коваль Т.В., старший викладач кафедри легкої промисловості і професійної освіти Мукачівського державного університету, Тяскайло Г.І. , завідувач кабінету методики виховної та позашкільної роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, викладач технологій і креслення.
Після детального ознайомлення із особливостями проведення практичного та теоретичного турів, хлопці та дівчата приступили до виконання завдань. Тож побажаймо їм успіху та перемог.