На Закарпатті сучасні технології дозволяють по-новому навчати і пізнавати світ

На Закарпатті  сучасні технології дозволяють по-новому навчати і пізнавати світ

21 липня 2021 року в закладах освіти Солотвинської територіальної громади відбулася презентація проєкту „Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії”.

Такого роду проєкт є першим в Україні, і його на базі Нижньоапшанського опорного закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів та Солотвинського ліцею-інтернату з румунською мовою навчання ім. М. Емінеску за сприяння Європейського Союзу реалізовує Агентство регіонального розвитку „Закарпаття”.

Пілотний проєкт  упроваджується в межах програми ENI CBC Romania-Ukraine 2014-2020 і має на меті наростити потенціал закладів загальної середньої освіти для підвищення мотивації до навчання, зацікавленості учнів у вивченні предметів, зрештою – він дозволить підвищити якість  освіти через упровадження інновацій та інтерактивних освітніх технологій.

Щоб втілити такі задуми в життя для закладів придбано сучасне обладнання: проектори, інтерактивні дошки і головне – окуляри віртуальної реальності, – а також зроблено ремонт класних приміщень.

Здійснити зазначене вдалося завдяки налагодженій співпраці Закарпаття з Консульством Румунії у Солотвині та з партнером із прикордонного румунського міста Сату-Маре.

Участь у презентації взяли Олексій Петров, голова обласної ради, його заступники Денис Ман та Андрій Шекета, представники Румунії – координатори проєкту: консул Румунії в Солотвині Флорін Граціан Пирву, префект Марамуреша Влад Дурош, заступник мера Сату-Маре Георге Стан, представник СТС СОП Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС Раду Хуржуй та менеджерка проєкту Маріанна Ґета Саладжеан.

„Нині нашим пілотним закладам освіти передано у постійне користування 40 пар окулярів, – зазначила Мар’яна Марусинець, директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації. – Хочу вірити, що можливості технології віртуальної реальності педагогами сповна будуть використані для підвищення ефективності навчання, для розширення  можливостей  під час відпрацювання  необхідних практичних навичок  у  найрізноманітніших галузях. Водночас вони надають, а це також дуже важливо,  нові можливості для  навчання  дітей з  особливими освітніми потребами”.

Отже, ми продовжуємо упроваджувати нові форми навчання. У цьому контексті віртуалізація  освіти  відкриває  принципово  нові  можливості для  вирішення важливих  і  актуальних проблем сучасності.

22-07-2021