Підвищення професійної компетентності педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти шляхом стажування

Підвищення професійної компетентності педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти шляхом стажування

Педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти області підвищують кваліфікацію за різними формами, використовуючи для цього і стажування. З метою удосконалення педагогічної і фахової майстерності, професійних знань, умінь та навичок педагоги з трьох закладів П(ПТ)О пройшли стажування з професії кондитер на базі Навчально-практичного центру сучасних технологій харчування та ресторанного сервісу Ужгородського вищого професійного училища торгівлі та технологій харчування.

Під час дистанційного етапу слухачі  опрацювали навчальний матеріал за програмою стажування, розміщений у хмарному середовищі, ознайомилися із упровадженням системи харчової безпеки НАССР (ХАССП) на підприємствах харчування, новітнім технологічним устаткуванням у кондитерському виробництві, методикою розроблення авторської рецептури приготування кондитерського виробу „Мільфей” з фруктами та соусом „Бокюзˮ майстра виробничого навчання Ужгородського вищого професійного училища торгівлі та технологій харчування Оксани Барч.

Практичним завданням самостійної роботи було створення слухачами авторських рецептів приготування борошняного кондитерського виробу. Майстри виробничого навчання складали технологічну карту та демонстрували процес приготування десерту.

Стажування завершувалося практичним відпрацюванням сучасних технологій кондитерського мистецтва. Викладач спеціальних дисциплін училища Світлана Смерічка провела майстер-клас „Приготування торта-онтроме „Медова ілюзіяˮ. Педагогічні працівники закладів професійної освіти оздоблювали та декорували торти різними способами.

Усі слухачі в повному обсязі виконали програму стажування відповідно до кваліфікаційних вимог кондитера п’ятого розряду. Чотирнадцять майстрів виробничого навчання отримали довідки про стажування та сертифікати про участь у семінарі-практикумі.

28-02-2023