Про виклики, нові проєкти та інструменти в освіті йшлося під час колегії департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації

Про виклики, нові проєкти та інструменти в освіті йшлося під час колегії департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації

Відбулося підсумкове розширене засідання колегії департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації.  

У заході взяли участь народний депутат України Микола Тищенко, голова Закарпатської облдержадміністрації Анатолій Полосков, голова Закарпатської обласної ради Олексій Петров, керівники місцевих органів управління освітою і закладів освіти.

Анатолій Полосков і Микола Тищенко нагородами відзначили освітян краю за досягнуті успіхи у справі навчання і виховання підростаючого покоління, за високий професіоналізм і наполегливість у досягненні результатів.

У ході урочистостей народний депутат запропонував створити спільний чат для комунікації, де працівники освіти Закарпаття можуть розповідати про актуальні питання галузі і оперативно доносити проблематику освітнього процесу до законодавчого органу влади.

Іменними годинниками обласної ради Олексій Петров відзначив учнів, які за результатами зовнішнього незалежного оцінювання отримали 200 балів з навчального предмета.

Мар’яна Марусинець, директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту  облдержадміністрації, наголосила, що колегія є продовженням низки заходів, присвячених 30-річчю незалежності України, та Всеукраїнського серпневого форуму „Освіта України 30: вектори якості та успіху”.

Тож, підбиваючи підсумки навчального року, проаналізовано результати роботи, зміни, що сталися в організації освітнього процесу, пов’язані з  поширенням коронавірусу, підходами, зумовленими реалізацією Концепції „Нова українська школа”, цифровізацією освіти тощо. Мар’яна Михайлівна наголосила: „Нині йдеться про модель освіти, що синтезує як інформативні, традиційні вектори, так і інноваційні, що передбачають навчання мислити, розвиток операційного й логічного мислення. Що більш якісна система освіти в країні, то вищий рівень життя людей у суспільстві”.

Про такі підходи в освіті, що нині є вимогою часу і суспільства, йшлося й під час панельної дискусії, учасниками якої стали педагоги, що брали участь у стратегічних сесіях Всеукраїнського серпневого форуму „Освіта України 30: вектори якості та успіху” у регіонах.

Зокрема, йшлося про актуальні питання діяльності закладів загальної середньої освіти в новому навчальному році, необхідність з урахуванням завершення процесів децентралізації створення ефективної мережі закладів освіти, про оновлені механізми організації харчування і роботи закладів дошкільної освіти, про підготовку в тісній співпраці з роботодавцями фахового, конкурентоспроможного робітника тощо.    

За підсумками обговорення підготовлено рішення колегії, що визначає завдання освітньої галузі області на наступний навчальний рік, спрямовані на реалізацію державної політики і відповідності одній із тез, проголошених   Президентом України напередодні 30-ї річниці незалежності України: „Країна, яка прагне бути конкурентоспроможною, має визначити освіту та науку своїми стратегічними сферами…”.

28-08-2021