Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет під час виступу на Партнерському форумі «Освіта України 2021: стратегічні цілі та пріоритетні напрями», що відбувся у вівторок, 9 лютого, поінформував про розвиток дистанційної освіти в умовах пандемії, спричиненої СОVID-19.
«Незважаючи на різні вислови й думки в соціальних мережах та ЗМІ, Міністерство освіти і науки України спільно із вчителями, батьками і здобувачами освіти достойно опрацювало алгоритм роботи на період дистанційної освіти та впоралося з викликом СОVID-19, який насправді став наступним кроком на шляху до діджиталізації освіти в Україні – і зупинятися в цьому напрямі МОН не збирається», – заявив Сергій Шкарлет.
Він наголосив, що з метою забезпечення якісного освітнього процесу в дистанційній формі у 2020 році Міністерством освіти і науки спільно з партнерами було реалізовано низку важливих заходів:
Окрім цього, МОН розробило Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти; рекомендації щодо організації поточного, семестрового контролю та атестації здобувачів фахової передвищої та вищої освіти із застосуванням дистанційних технологій навчання; рекомендації щодо впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та вищої освіти.
Міністр освіти і науки України озвучив цілі на 2021-й та наступні роки. Йшлося про затвердження Концепції цифрової трансформації освіти і науки України та продовження розвитку платформи «Всеукраїнська школа онлайн».
У межах ВШО заплановано такі освітні заходи:
«Основні завдання МОН на 2021 рік – цифрова інфраструктура, програмне забезпечення (засоби дистанційного та змішаного навчання, електронний контент), цифрова грамотність, цифровізація управлінських процесів», – уточнив Міністр.
Також передбачається реалізувати проєкт вступу до закладів вищої освіти на порталі «Дія» та онлайн-механізм із відстеження і моніторингу працевлаштування випускників українських ЗВО.
У продовження форуму Міністр освіти і науки України зупинився на питанні забезпечення учасників освітнього процесу дезінфекційними засобами. За його словами, МОН за підтримки народних депутатів ініціювало зміни до Бюджетного кодексу та Порядку використання коштів залишків освітньої субвенції. Це дало змогу закладам освіти використовувати залишки субвенцій, у тому числі на закупівлю засобів індивідуального захисту та дезінфекторів.
За матеріалами Міністерства освіти і науки України