Із 4 по 8 грудня учні експериментальних класів опановували навчальний матеріал за модельною навчальною програмою для першого класу „Зима”.
Зокрема, упродовж тижня під час екскурсій шкільним подвір’ям діти розпізнавали зміни в живій та неживій природі взимку, вивчили основні ознаки зими, визначали, що відбувається з рослинами та тваринами у зимовий період, виготовляли годівнички та підгодовували пташок, емоційно сприймали та виконували твори мистецтва про зиму, експериментували з кольорами, показуючи різноманітні відтінки снігу, виготовляли штучний сніг, аналізували, чи всі сюрпризи зими є приємними, моделювали життєві ситуації для запобігання негативних наслідків шкідливих „сюрпризів зими”.
Учні вивчали число і цифру 10, утворювали рівності на основі знання про склад чисел від 2 до 10, порівнювали, знаходили число за відношенням „більше на...”, „менше на...”, граючись в „Снігову математику”. Знаходили суму, різницю зручним для себе способом у межах першого десятку, розмальовуючи зображення чарівниці (робота в групах). Виконували графічний диктант „Ялинка”. Так, учні 1-А та 1-Д класу Ужгородської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 8, працюючи в парах, утворювали з геометричних фігур ялинку, сніжинку, зірочку, користуючись математичними планшетами. Школярі вчилися ставити запитання; виконуючи вправу „Сюрприз у коробці” описували та досліджували лід, розгадували ребуси, виявляли і пояснювали роль епітетів (без вживання термінів) у художньому тексті (вірш „Зима у місті” Галини Джемули), визначали пташку за описом та шукали її зображення і слово-назву, обговорювали, переглядаючи слайд-шоу, як зимують тварини.Учні перших класів Чинадіївської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів визначали „кольори зими”, досліджували „Що змінилося довкола”, вправа „Розпізнавання птахів, що не летять у вирій” допомогла першокласникам дізнатися про зимуючих птахів, обчислювали числові вирази і за результатами обчислень розмальовували зображення новорічного гномика, вивчили пісню „Морозець, морозець”. Першокласники Міжгірської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №1 створювали тематичний словник тижня під час гри „Передай сніжку”. Сприймали монологічне висловлювання ( казка „В очікуванні зими”), ділилися своїми почуттями та емоціями від прослуханого, граючись з клубочком ниток. Діти обговорювали „Лист від синички” за допомогою мнемотаблиць, відгадували загадки про пташок, які зимують у нашій місцевості.Учням перших класів Ганичівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів тематичний тиждень запам’ятався „Сніговою математикою” (обчислення математичних виразів в межах 10, виконання графічних диктантів), незабутні враження залишились після екскурсії в природу, які потім було відтворено у композиціях „Дерева взимку”. Найбільш захопливим було виготовлення годівничок для пташок, які діти розмістили на шкільному подвір’ї. Лепбук „Зима”, який заповнювали учні упродовж п’яти днів – чудовий підсумок виконаної роботи.Щодня учні пілотних класів вчилися висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, дотримуватися правил безпечної та здоров’я збережувальної поведінки у навчанні та повсякденному житті.