Тема тижня „Подорожуємо в часі” дозволила учасникам пілотного проекту озирнутися назад, оцінити пройдений шлях, затриматися у передсвяткових буднях сьогодення та заглянути у майбутнє, де їхні мрії та бажання обов’язково збудуться.
Основним завданням п’ятнадцятого тижня було допомогти дітям ідентифікувати себе як школярів, обміркувати важливі події їхнього шкільного життя, мотивувати їх до подальшого навчання.
Так, першокласники вчилися аналізувати свої власні досягнення та досягнення класу, ставити відкриті запитання, знаходити зв’язки між минулим та майбутнім, досліджували властивості деяких предметів та їх залежність від часу та простору.
При опрацюванні теми „Чи хотіли б ви подорожувати в часі?” учні грали в гру „Учора, сьогодні, завтра”, знайомилися з календарем, вивчали місяці, дні тижня, робили „живий календар днів народжень”, обчислювали математичні вирази, здійснюючи при цьому «чарівні перетворення» цифр на кумедних тварин, виконували вправу „Графічний диктант”.
Виконанню вправи „Володарі часу” передував перегляд мультфільму „Годинник” („Фіксики”). Учні, переглянувши фрагмент мультфільму, передбачали подальший розвиток сюжету. Школярі вчились відрізняти реальне й фантастичне, передавати власні емоції через створення образів, малюнків.
Ретельно готуючись до свят, діти обмінювалися інформацією про те, які звичаї існують в їхніх родинах в день Святого Миколая, розігрували виставу „Святий Миколай, до нас завітай”, сидячи у „Кріслі автора” із захопленням розповідали, що їм приніс Святий Миколай та виконували пісню про нього.
Під час вивчення теми „Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне?” учні були дослідниками. В малих групах досліджували, що станеться з деякими предметами, коли їх занурити у воду; пояснювали, чому апельсин з шкіркою не тоне, а без шкірки опускається на дно; спостерігали за змінами в природі взимку.
Опрацьовуючи тему „Як змінилися ми за час шкільного життя?”, першокласники розповідали про те, чого вони навчилися в школі, про свої сімейні правила, доповнювали перелік укладених раніше правил класу, виконували вправу „Ялинка друзів” (прикрашали ялинку самостійно виготовленими іграшками з написаним усередині своїм ім’ям).
Виготовлення аплікації „Сніговик під ялинкою”, запрошення на Новорічний ранок, вітальних новорічних листівок, участь у шкільній виставці „Зимовий букет”, захоплююча, радісна і довгоочікувана зустріч з Дідом Морозом і Снігуронькою, створення власної „машини часу” – далеко не всі добрі справи та заходи, які вдалося упродовж тижня реалізувати чи долучитися до них найменшим членам великої шкільної родини. Але все, за що вони беруться, вони роблять щиро, з радістю, даруючи задоволення навколишнім та радіючи при цьому власним успіхам.
Для подорож в часі – це можливість виправити помилки минулого та зарадити лиху в майбутньому, це усвідомлення, що час потрібно берегти та розумно використовувати.