Першокласники Чинадіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів працювали у межах тематичного тижня „Світ тварин”. Школярі розмірковували над проблемними питаннями: „Хто такі тварини?”, „Як живуть свійські і дикі тварини?” та „Чому треба берегти тварин?”. Ознайомилися з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями та правилами догляду за ними. Обговорювали та порівнювали живих істот. Учні із захопленням слухали цікаві факти про тварин, переглядали відео, спостерігали за тваринками та розповідали про їхні особливості. У малих групах вигадували та малювали тварину, якої не існує в природі. Грали в рухливі ігри: „Хто і як рухається”, „Журавлі і жаби”, „Кіт і миші” та „Совонька”. Створювали колаж „Улюблені тварини”, ліпили та малювали за шаблоном тварин із мультфільму. Цікаво пройшла гра „Що переплутав художник”, виконували математичні і мовні завдання від „вусатих” і „хвостатих”. Упродовж тижня діти поглиблювали свої знання про тварин, їхню поведінку, виконуючи різноманітні завдання, розвивали творчу ініціативу, допитливість, фантазію.иждень „Навіщо їсти” був дуже цікавим і смачним для першокласників Ганичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Учні шукали відповіді на запитання „Навіщо ми їмо?”, „Як визначити корисну і шкідливу їжу?”, „Як поводитись за столом під час споживання їжі?” через засвоєння правил здорового харчування та поведінки за столом, розв'язування повсякденних проблем математичного змісту, гри „Ланцюжок здорового харчування” та ін. Спільно виготовили міні-проект „Кольори мого здоров'я – вітаміни”, дізнавалися, які корисні поживні речовини містяться у різних продуктах, намагалися зрозуміти роль різноманітного харчування, формували навички дослідницької діяльності, спостерігали, які органи чуття задіяні у процесі харчування та травлення, вчилися висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Групова робота „Що ми знаємо про їжу” спонукала дітей виразно вголос читати нескладний текст, висловлювати свою думку з приводу почутого та записати здобуту інформацію.
Рольова гра „У крамниці” об’єднала школярів у групи та розвивала зв’язне мовлення дітей, навчаючи описувати продукт, не називаючи його.
Таким чином, на кінець тижня учні отримали знання про важливість їжі для організму людини, користь і шкоду від продуктів харчування. Засвоїли правила здорового харчування і могли пояснити, чому їжа має бути не лише смачною, а й корисною, навчилися обирати корисні продукти, сервірувати стіл, готувати дрібні здорові перекуски.
Особливо сподобалась дітям практична робота „Сервіруємо стіл” і чаювання зі смаколиками, які люб'язно приготували для них турботливі мами.Тиждень „Світ рослин” спонукав школярів Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 шукати відповіді на проблемні запитання: „Чи є рослини живими?”, „Що спільного між усіма рослинами?”, „Чому людина не може жити без рослин?”.
Упродовж тижня діти знайомилися з різноманітністю рослинного світу, розкривали взаємозв’язки між неживою природою і рослинами, між рослинами і людиною, досліджували, порівнювали, вчилися зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
У дидактичній грі „Живе – неживе” діти мали можливість визначити власну ознаку для поділу на 2 групи карток із зображенням різноманітних об’єктів. А виконуючи тестове завдання, визначили ознаки, властиві лише живій природі. Обговорювали результати довготривалого спостереження за підсумками практичної роботи „Пророщуємо рослини”, створили послідовність етапів росту та розвитку рослини за результатами власних спостережень. Школярі розв’язували завдання математичного змісту, визначаючи різницю у висоті вирощуваних рослин; решту, що має отримати хлопчик після покупки в аптеці лікувального чаю, на основі діаграми – кількість макулатури, зібраної учнями різних класів. Читаючи казку про квіточку та її друзів, учні встановлювали взаємозв’язки між неживою природою і рослинами. Обговорюючи комікс „Як ми доглядали рослини”, дізналися, наскільки важливими є правила догляду за рослинами. Практична робота „Вирощуємо крес-салат” об’єднала першокласників у групи, вчила за власним задумом декорувати ємність для посіву, пояснювати, як харчування впливає на здоров’я людини. Назви органів рослин та їх функції школярі вивчили, складаючи рослинку з пазлів, придумовуючи назву для кожної частинки та відгадуючи загадки. Перегляд презентації про органи рослини узагальнив знання учнів з цієї теми. Інсценізація казки „Хто із органів найголовніший?” закріпила знання дітей про кожен орган та його функції. Гра „Вилучи зайве” запропонувала учням визначити „зайву” рослину в кожному ряді, обґрунтовуючи власний вибір, та підсумувати, за якою ознакою класифікують рослини (дерева – кущі – трави ). Діти обговорювали значення рослин в житті людини на основі перегляду відеоматеріалу. У вправі „Як і коли рослини можуть допомогти мені?” учні складали коротке зв’язне висловлювання за змістом мнемотаблиць.
На кінець тижня школярі навчилися характеризувати рослину як об’єкт живої природи, встановлювати взаємозв’язки між рослиною і людиною, вирощувати рослину, дотримуватися безпечних прийомів праці, уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.Надзвичайно цікавим для першокласників Міжгірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 видався тиждень навчання за темою „Весна. Весняні свята. Великдень”.
Як приходить весна? Як прокидаються рослини? Як пташки знаходять дорогу додому? Які традиції Великодня у моїй родині? – такі проблемні запитання опрацьовували учні впродовж тижня.
Першокласники вчилися спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, висловлювати свої думки, висували судження щодо побаченого, слухали і спілкувалися з однокласниками.
Діти шукали ознаки весни під час екскурсії, спостерігали за лелеками, які повернулися з теплих країв, складали розповідь „Як приходить весна”, використовуючи слова, малюнки та піктограми. Працюючи в групах, упізнавали першоцвіти за фотографіями, обговорювали причини їх зникнення, складали правила збереження ранньоквітучих рослин та виготовляли аплікацію „Весняні квіти”.
Під час опрацювання теми „Як пташки знаходять дорогу додому?”, учні, користуючись календарем, знаходили день, коли до нас прилетіли лелеки, робили різного роду обчислення, виготовляли птаха з паперу, грали в дидактичну гру „Мандрівка птахів”, підсумком якої було розуміння того, що під час командної роботи дуже важливою є правильна організація та підтримка кожного члена команди.